e martë, 4 shtator 2007

Den 23. ting

Bare lige en ting til! Sådan siger børn, der ikke har lyst til at stoppe, mens legen er god, og sådan her jeg det lidt, for det har været rigtigt sjovt, inspirerende og lærerigt. En rigtig god ting er, at projektet har været åbent for alle på tværs af teams og faggrænser. Og så har det tilført teamet nogle it-kompetencer.

Nogle af tingene bruger jeg meget: min iGoogle, som giver min en daglig opdatering af bl.a. vejr og vind og headlines fra indenlandske og udenlandske nyhedsmedier, min delicious, hvor jeg lægger relevante links ind og lader mig inspirere af dem, jeg deler link med og ikke mindst min Flickrkonto, hvor der masseuploades!

Andre ting bruger jeg ikke så meget, men jeg kan se mange muligheder i dem.

Jeg har lært rigtig meget af 23 ting, og som sagt er det svært at stoppe, så jeg vil lige lægge en sidste "lesson" på min blog, hentet fra Youtube(1,719 mill har allerede set den):

A lesson from the buffaloes

1 koment:

Anonim tha...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Webcam, I hope you enjoy. The address is http://webcam-brasil.blogspot.com. A hug.